fbpx

Naše tipy a triky




PERSONALIZUJTE SVOU ÚVODNÍ STRÁNKU

Věděli jste, že v úpravě vaší anotace v customizaci aplikace fungují základní HTML kódy? Ne? Teď už ano.
Vyzkoušejte třeba:
odřádkování <br />
vodorovná čára <hr />
<b>tučný text</b>
<i>text kurzívou</i>
<u>podtržený text</u>

SLEVOVÉ POUKAZY

Myslíte, že existuje klient, kterému dáte slevový poukaz na tisk fotografií a obrazů v hodnotě x Kč a on jej nevyužije? Motivujte své klienty slevovým poukazem do vašeho vlastního eshopu s fotkami a vyzrajte na to úplně nejvíc. Proč? Tady je pár bodů a výpočtů:

  • Představte si, že jste šikovný fotograf se slevou v Dastaxu v hodnotě 20 %.
  • Fotíte rychlé vánoční focení za 800 Kč (30 minut focení, 10-20 předaných fotek).
  • Klientům předáte galerii a spolu s tím odkaz na tisk fotografií v hodnotě 100 Kč.
  • S 20% slevou vás to vlastně stojí jen 80 Kč.
  • Klient objedná pouze 2 menší obrazy 60×40 cm z vánočního focení pro babičky.
  • Tato základní objednávka vyjde se základními cenami fotoplátna na cca 1 620 Kč celkem. Obrazy a fotografie přeci vytisknout chtějí, proč by se jinak na Vánoce nechali fotit? Dejte jim důvod si vše objednat rovnou přes vás.
  • Na provizi si připisujete 324 Kč za jednu takovou objednávku. Bez práce. Neobjednáváte vy, nepředáváte fotografie, nevyřizujete nic.
  • A teď si představte, že těchto minifocení zvládne plno fotografů za Vánoce třeba 70 - 90...
Slevové poukazy si můžete sami objednat dle vašeho přání.


PŘIDÁNÍ VLASTNÍCH FOTOGRAFIÍ DO OBJEDNÁVKY

Klient může přes fotografovu úvodní stránku přímo objednat své vlastní fotografie i bez objednání z galerie.
Na každé úvodní stránce lze pod tlačítkem "Zobrazit album" kliknout na odkaz "přejděte do aplikace". Tam zákazník jednoduše z počítače nahraje své soubory a objedná si tisk za ceny, které si fotograf nastavil. To samé platí i u objednání z galerie. Pokud zákazník objednává přímo z galerie, může i do této objednávky přihodit svá vlastní data. Provize se vám samozřejmě načítá z celé objednávky.
 
 

HROMADNÉ OBJEDNÁVKY Z NĚKOLIKA ALB

Zákazníci si mohou vytvořit hromadnou objednávku z tolika alb, ke kterým mají přístup. Pokud alba využíváte především pro prodej svých děl, můžete jim nastavit jednotný kód, který zobrazí všechny galerie, ze kterých je možné objednávat.
Při volbě fotek z jedné galerie je možné využít výběr fotek z dalšího alba skrz proklik na horní liště vpravo "Chcete vybrat fotografie z dalšího alba?". Klient si tedy může vytvořit hromadnou objednávku z několika alb a ušetřit tak na poštovném.
 
 


RŮZNÉ CENY PRO RŮZNÁ ALBA

Potřebujte nastavit různé ceny pro různé zákazníky? Je nám jasné, že pokud fotíte klienty na zakázku, máte pro ně stanovené odlišné ceny než v případě, že prodáváte svá autorská díla. Řešení je jednoduché! Vytvoříme vám dva různé účty na dva různé emaily. Na vás je jen hlídat si, jaký účet budete používáte pro odevzdávání fotek klientům a který slouží jako prodejní galerie.


VYTVOŘTE OSOBNÍ ULOŽIŠTĚ

Všechny galerie jsou po dobu několika měsíců zálohovány, tudíž se k nim váš klient dostane i po nějaké době.
Pokud se u vás opakovaně nechávají fotit ti samý zákazníci, můžete jim vytvořit unikátní kód, který bude platit pro několik různých galerií.
Při zadání tohoto kódu se zobrazí všechny galerie, které mají nastavený stejný kód. Můžete tedy pro své zákazníky vytvořit soukromé uložiště, na kterém jsou data spolehlivě zálohována.